04, ian., 2022
O problemă des întâlnită la cutiile de viteze DSG DQ200 o reprezintă fisurarea blocului de valve hidraulic. În momentul apariţiei defectului, vor fi stocate codurile de eroare P17BF, P189C şi P0841. Remedierea corectă a defecţiunii o constă în înlocuirea blocului defect cu unul nou. În videoclipul de mai jos vă prezentăm întregul proces.
- By: Albert
- Fără categorie
- Comments: 5 comentarii
buna ziua, am o skoda superb 2009, cu cutie DQ200, dupa 10-15 min de mers incepe sa fileze treapta de viteza in bord, am mers la un service, am pus pe tester, a aparut eroarea P17BF – Hydraulic pump. Anti-play protection (Upper limit reached). A facut test drive si masina schimba perfect. A controlat-o si a zis ca nu pierde presiune, si nici nu arunca ulei ( deci nu trebuie schimbat blocul de valve ca nu e defect). Mi-a zis sa-mi vad de drum…am zis sa mai cer o parere daca ma puteti ajuta, daca nu pierde presiune din cauza unei fisuri, de la ce ar putea fi eroarea?
Salut! Ai mai facut ceva legat de problema? Eu am eroarea P178B 002, masina functioneaza perfect si nu stiu daca are rost sa bag bani in ea. Multumesc!
Salut, ai remediat problema Bogdan?
Salut! Pentru oricine caută această eroare :
Vineri mi a apărut în bord ceva ce nu părea eroare, nu era martor și nici calculatorul mașinii nu detecta probleme. În loc de viteza în care eram D1 (drive 1) P sau R îmi apărea o cheie de piulițe.
Luni am fost la o diagnoza și a zis că am erorile de mai sus (P17BF). A zis să merg sa fac schimbul de ulei deoarece mașina mergea perfect, nu aveam șocuri, nu aveam bătăi, nu era nimic să dea semne de defecțiune. Repet, asta luni.
Azi e miercuri și mașina nu a mai plecat de pe loc.
Cu toate ca mecanicul a zis ca nu are nimic..
Aveți grijă la mecanic, eroarea P17BF e o chestie gravă, nu e de neglijat.
Salutare Malin, este vorba de o pierdere de presiune. Din pacate mecanicul care v-a sfatuit sa faceti un schimb de ulei nu a stiut despre ce este vorba si v-a dat un sfat care v-a irosit banii si timpul.